mandag 6. januar 2014

Europaller... oh yes!

Mens jeg studerte Design og redesign på NLA fikk vi en oppgave der vi skulle lage et skap eller noe til å kunne oppbevare ting i. Vi kunne bruke nye materialer, men vi skulle også prøve å bruke noe "gammelt". Jeg har alltid vært fascinert av alt man kan gjøre av eurpoaller (jeg er en aktiv googler/pinterester på tema "upcycling"), og fikk nå muligheten til å prøve litt selv! Det resulterte i en hylle og en skjenk/bord.

Dette var så gøy, at jeg skulle ønske at jeg kunne jobbet mer mer europaller. Men til dette trengs det litt mer plass til å jobbe i enn et koselig lite hobbyrom med symaskin. Men kanskje når våren nærmer seg og det går an å jobbe utendørs, vil jeg igjen få muligheten til å lage flere palle-møbler.

Liten palle ble til hylle som kan brukes opp eller ned


































































Her er også blikkbokslampen med






















Europalle som ble til benk/bord med skuffer

Denne benken hadde jeg ikke så mange bilder av, men her er bilde fra eksamensutstillingen min på Design og redesign.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar