torsdag 2. januar 2014

Godt nytthår!

En liten byttehandel

Min venninne Katrine likte så godt veskene jeg laget at hun hadde så lyst å kjøpe en. Men i stedet for å selge henne en, gjorde vi en god, gammeldags byttehandel.

Katrine driver Huldra økologisk frisørsalong her i Bergen, sammen med vår venninne Lene. Salongen åpnet i april 2006 og var Norges FØRSTE økologiske frisørsalong. Å være en økologisk frisørsalong betyr at produktene de bruker ikke er skadelig for frisørene, kundene eller miljøet! Og i dag var jeg så heldig å kunne bytte en av mine nye vesker, som også er laget med tanke på gjenbruk og miljø, mot en etterlengtet hårklipp.


Jeg har lenge vært stolt over mitt lange hår, men i det siste har det blitt litt for mye. Det ble tungt, mye å holde styr på, og tok lang tid å tørke etter dusjen. Så sim-sala-bim! Nå føler jeg meg lett som en fjær!

PS! Sjekk også Huldra sin blogg! Mange spennende og nyttive tips om hår og sminke ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar