torsdag 26. desember 2013

Et smykke blir til

I dag har jeg endelig laget et smykke jeg har hatt i tankene lenge! Skissen ble kanskje laget for over et halvt år siden, så det var på tide å sette i gang. Til dette smykke har jeg brukt metall fra hermetikkboks og gummi fra en sykkelslange. Hvis jeg ikke tar helt feil, mener jeg det er det første smykket jeg lager som har begge materialene i seg. Smykket skal være langt, men jeg gikk dessverre tom for lenke, så det får vente litt med den. Men selve smykket ble ferdig.


2 kommentarer:

  1. Så bra at du har laget blogg! Stilig smykke, det har kan jo bli begynnelsen på en større serie. Hilsen Ingvard

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Ingvard! Tenkte det kunne være fint for andre som er interessert i gjenbruk og redesign og se hva jeg lager! Har allerede et par nye ting, men de kommer litt og litt.

    SvarSlett