torsdag 26. desember 2013

Klar- ferdig- gå!

Jeg prøver igjen! Har prøvd flere ganger å begynne å blogge, men ikke vært så flink til å opprettholde og oppdatere bloggen(e) jeg har hatt (mener det kanskje bare har vært èn når jeg tenker meg godt om). Men nå har jeg gått og tenkt på det en god stund, og kommet fram til at jeg faktisk har litt å blogge om. Og det jeg ønsker å dele med verden er mine kreative sider. Siden jeg driver med smykkedesign og materialene er gjenbruksmaterialer, tenker jeg at dette kan være interessant nok til at folk der ute skal ville lese bloggen min. Så her kommer mitt første innlegg, som handler om at jeg nå skal gjøre en innsats i blogg-verdenen (som faktisk er litt fjern for meg, men som jeg håper å bli bedre kjent med). Og kanskje klarer jeg å glede og inspirere andre kreative sjeler i verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar